eurochange reviews

eurochange are rated Great in 111 reviews

https://www.eurochange.co.uk/

With over 45 years experience in selling and buying currency, eurochange is a foreign currency expert. Winner of the MoneyAge Travel Money Provider of the Year for the past 4 years! Take advantage of great rates on over 60 currencies. Order Online for Click and Collect in just 60 seconds from over 190 eurochange or NM Money branches, or order before 4pm for next day home delivery.

Last reviewed 10 months ago

84% of reviews are positive

Replies to reviews

Write a review

Reviews by rating

Excellent 89 reviews are rated 5 stars 80%
Great 4 reviews are rated 4 stars 4%
Average 2 reviews are rated 3 stars 2%
Poor 5 reviews are rated 2 stars 5%
Bad 11 reviews are rated 1 star 10%

Reviews by day

Filter reviews

5 Stars4 Stars3 Stars2 Stars1 StarPrepaid CardTravel MoneyMexican pesosChilean pesosEgyptian poundsTurkish liraEuros
SG

Simon Grant

1 Stars
1 Stars

5 December 2020

If you need a reliable delivery of foriegn exchange then this is not your best bet - let us down badly - they called at 4.50pm on a Friday to say our currency would not be available after all for next day delivery but 4 days later (despite taking the order, shipping fee and £900) - and that our refund would take 5 days to arrive leaving us not only short of cash for our trip, but without a refund to source currency from a more reputable source. Very unhelpful and not able to resolve their currency shortage issue. Suggested we take a 3 hour round trip to Bath on Saturday to get our refund (but not the currency - that would not be available still). Accounts department had gone home supposedly at 4.45pm so no-one available to refund us until Monday despite not being able to deliver - off to South America with no currency now ... cheers

eurochange replied

Hi Mr Grant,

Thank you for taking the time to leave a review and contact us directly.

I am pleased to say that we have processed your refund.

The currency you ordered should have been removed from the website due to low stocks and in this instance this had not happened which enabled you to order it from us. I can assure you this is an extremely rare occurrence and feedback has been passed to the manager of the department.

I apologise that we could not issue you a refund on Friday night, and I am happy to say this has been processed this morning for you.

With regards to receiving an email regarding another customers complaint I thank you for bringing this to our attention and measures have been put in place to ensure that this does not happen again.

I can assure you that this is not normal service that eurochange provide as supported by our 4.7 Trustpilot rating and hope that you continue to use us in the future.

Kind regards,

eurochange Customer Services

SA

Sara

5 Stars
5 Stars

15 July 2020

Bought Turkish lira

15 July 2020

Fantastic service! Best rate on the market and delivered to my door the very next day. There was even a little handwritten note saying have a nice time, which put a smile on my face and made my day. Thank you!

eurochange replied

Thanks for using us to purchase your Turkish Lira Sara, we're delighted that you found our service fantastic!

TJ

TJVE

5 Stars
5 Stars

12 March 2020

I ordered 41,000 Japanese Yen early morning 10th March. The rate was favourable compared with other local outlets. Paid on debit card. Arranged to collect the currency from Euorchange in Harrow. Nice polite young lady had the money awaiting collection. Very simple process, no problems at all.

eurochange replied

Thanks for using us to purchase your JPY, we're delighted that you found the process simple and had no problems. See you again soon!

AN

A Nomynos

2 Stars
2 Stars

5 January 2020

Very unprofessional. Due to a staff error, it took approx 30 mins to collect my money. Due to the same error only large notes were available. The 'sorry' word was used multiple times, but 'sorry' is not an apology.

PW

Philip Woodward

5 Stars
5 Stars

5 January 2020

Simple & straight forward. Paid online to secure rate & picked up at the Trafford Centre.

HA

Hannah

4 Stars
4 Stars

3 January 2020

Excellent service

MF

MF

1 Stars
1 Stars

1 January 2020

Had a very bad experience with Eurochange and will not be using ever again. Make sure you check your money before you leave

DB

David Bool

5 Stars
5 Stars

12 December 2019

Excellent service, ordered on line,picked up at post office next day. Good rate will use again.

eurochange replied

Thanks for using us David! We're delighted that you found our service excellent, see you again soon.

DB

David bool

5 Stars
5 Stars

12 December 2019

Bought £1 worth of Euros

12 December 2019

Ordered online, delivered to local post office next day, picked holiday money up at 1.00pm. Got a good rate. First time have used them but will not be last.

eurochange replied

Hi David, thanks for using us and its great to have you on board as a customer!

AN

Andrew

1 Stars
1 Stars

11 December 2019

Bought travel money

11 December 2019

On the weekend of the 7th/8th December I looked at your rate to reserve and pick up from Putney branch and it was £1 = 2.522 Barbadian dollars, guaranteed rate for when I would pick the money up in Putney branch so io ordered £500 worth = $1260 Barbadian dollars. When I arrived at the branch in Putney the staff member had my package ready with £500 = $1260 Barbadian dollars printed on it and then she asked me for £535 because the rate was different even though I reserved it! She said the rate was £1 = 5.34 Barbadian dollars, so of course I complained. She rang the manager of another office and they told me the best they could do was give me the online rate of £1 = 2.47 Barbadian dollars, even though I was showing her on the website it was still saying 2.522. It never changed from 2.522 and still says 2.522 today. In the end I had to pay £514.92 when I was supposed to pay £500 when I was promised this when I reserved it. The fact that what I reserved was printed on the envelope package says it all though she still gave me the rate of 2.47. This is fraud to pull your customers into a trap. Please refund me my £14.92 as I expect the rate that was promised to me. Also, your staff need customer service training.

Andrew

eurochange replied

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We are sorry to hear that the rate you saw online was different to the rates in branch. To secure online rates we offer Pay and Collect or Home Delivery orders, it is stated online that reserve and Collect orders do not secure the rates.

From reviewing the details of your transaction I am happy to confirm the branch have honoured the online rate on the day for your Reserve and Collect order.

We have been in contact with you directly and given you a full summary of our findings.

We hope you continue to use eurochange for your future currency needs.

Kind regards,

eurochange Customer Services

Write a review of eurochange

Rate your experience

Write your review

What product or service are you reviewing?